آیت الله بهجت ، نوستراداموس یا آیت الله کاظمینی بروجردی ؛ پیشگویی کدامیک بوقوع خواهد پیوست؟

۶ بهمن ۱۳۸۷


چندی است نقل قولهایی از آقای بهجت شنیده شده است که وعده نزدیک بودن ظهور داده است . ایشان به پیران نیز وعده داده است که این اتفاق بزرگ را شاهد خواهند بود و منبع پیشگویی ایشان نیز ظاهرا نقل قول از فردی است که بوسیله واسطه ای با امام زمان دیدار داشته است . اما نکته ای که آیت الله بهجت احتمالا از آن اطلاع ندارند جنگ جهانی سوم است که طبق گفته های نوستراداموس شرطی لازم برای ظهور منجی است . جنگی که ایران با همکاری مصر درآن نقشی اساسی خواهد داشت . حاکم آن زمان ایران علاقه فراوانی به کشور گشایی دارد و خود را قدرت مطلق و برتر می داند و از پاکستان و افغانستان تا ترکیه و عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس را مجددا به تصرف خود درخواهد آورد .
اما بد نیست مروری اجمالی بر کتاب پیشگوییهای نوستراداموس و قسمت مربوط به ایران این کتاب داشته باشیم .

( سانتوری 1 سروده 73 )
به فرانسه
اتهام زده می شود
که
از سوی پنج کشور همیارش
نادیده گرفته شده است
کشورهای الجزیره و تونس
با یارمندی مردم « پرشیا »
به جنبش در می آیند
لیون , سویل و بارسلون
از پای در می آیند
آن ها به خاطر ونیزی ها
نمی توانند
بشتاب از آن بخش گذر کنند

نکته واضح این سروده این است که در روزگاری ایران که کشور های دیگر را تحت فرمان دارد به ایتالیا و جنوب اروپا حمله می کند .

( سانتوری 5 سروده 27 )
دلیر مرد « پرشیایی »
با سلاح های آتشناک خود
از نزدیکی های دریای سیاه
برای تسخیر ترابوزان خواهد آمد
فاروس
و میتلین به لرزه در می آیند
و خورشید
به دریای آدریاتیک
که مملو از اجساد اعراب است
خواهد تابید .

در این پیشگویی باری دیگر سخن از پرشیا ست و مردی که از پرشیا بر می خیزد و با سلاح های آتشناک خود به قصد تسخیر بندر ترابوزان که در کناره دریای سیاه و متعلق به ترکیه است آهنگ جنگ می کند و با آمدن او سونان و جزیره فاروس که در کشور مصر قرار دارد و در گذرگاه ورودی بزرگ ترین بندر آن پتولمه فانوس دریایی دنیای باستان که یکی از شگفتی های هفت گانه جهان است وجدو داشته به سختی خواهد لرزید .
با استناد به این پیشگویی باید گفت پس از انجام نبرد هابب که در گذاره آن دریای آدریاتیک از اجساد کشتگان عرب پوشیده می شود قدرت ایران بسیار فزونی یافته و مرزهای آن تا میتلین = یونان , فاروس = مصر و ترکیه = دریای سیاه گسترش می یابد .

جنگ پرشیا با غرب ، مربوط به جنگ جهانی سوم است که احتمالا بین سال های 2020 تا 2050 رخ می دهد.
از حوادث این قرن که بسیاری از پیشگویان گفته اند :
1- پرشیا به قدرتی برتر خواهد رسید که کشورهای اطراف را به خود ضمیمه خواهد ساخت.
2- ایالات متحده دچار زمین لرزه و سیل خواهد شد بطوریکه نواحی غربی آن ، برای همیشه به زیر آب خواهند رفت و شورش های داخلی آن را فرا خواهند گرفت. حتی آقای cayce که یکی از پیشگویان امریکایی است ، این موضوع را به صراحت گفته است.
3- اروپا دوباره به قدرت سابق خود (زمان روم باستان) بازخواهد گشت و ایالات متحده دیگر ابرقدرت نخواهد بود.
4- بسیاری از شهرها توسط بمب اتمی در جنگ جهانی سوم از بین خواهند رفت.
5- آب وهوای زمین گرم و مرطوب خواهد شد و از وسعت یخ های قطبی کاسته خواهد شد.
6- ژاپن بر اثر زمین لرزه ای مهیب ویران خواهد شد.
7- سرزمین آتلانتیس افسانه ای از آب دریا ، بیرون خواهد آمد.
8- بیماری های ویروسی جدید و خطرناکی در اواخر این قرن ، ظاهر خواهند شد.
و خیلی چیزهای دیگر....

اما در پایان باید یادآور شد که جنگ جهانی سوم در زمان پاپ بندیکت هفدهم روی خواهد داد . پاپ فعلی بندیکت شانزدهم است . و نکته ای دیگر :
به نظر می رسد حکومت فعلی ایران با توجه به ایدئولوژی که به آن اعتقاد دارد توان کشورگشایی و درگیری اتمی با غرب را نخواهد داشت و این کار توسط حکومتی دیگر انجام خواهد شد :
آیت الله سید محمد حسین کاظمینی بروجردی در روز یکشنبه 16 مهر 1385 هنگام بازداشتش به تمامي مريدان خويش گفت : بدانيد و آگاه باشيد من بنده حقير خدا تا 6 سال و 6 ماه و 6 روز ديگر از زندان آزاد مي شوم و آن وقت زماني است که اين رژيم فرو مي پاشد .

123 نظرات:

ناشناس گفت...

خبر آیت الله بهجت بسیار به واقعیت نزدیکتر است تا کسی که برای نجات خود به سازمانهای حقوق بشر نامه مینویسد

ناشناس گفت...

((خبر آیت الله بهجت بسیار به واقعیت نزدیکتر است تا کسی که برای نجات خود به سازمانهای حقوق بشر نامه مینویسد))

به نظر شما آقای بهجت دماغ گلابی که کنج خونه نشسته و هیچ اعتراضی به اعمال این رژیم نمیکنه با جرات تر از کاظمینی هست؟

ناشناس گفت...

همه اینا عوام فریبی که ذهن من و تو رو به خودش مشغول کنه و مدام اسم اینا رو بیاریم که فلانی چی گفت،فلانی چی گفت !

اگر یه روز مردم ایران هوشیار بشن و دست از خریت های تاریخیشون بردارند ،پوزه ی ظالم به خاک مالیدس ! امام زمانم اگه قرار بود بیاد دیگه نمی آد تا این بهجت رو ضایع کنه !

ناشناس گفت...

از یه بابت مطمئنم، این که آیت الله بهجت نمیتونه راست گفته باشه.. حالاآیت الله کاظمینی بروجردی ظلم رو دیده و آروم ننشسته و به خاطر عقیده اش زندانه . اما بهجت چی؟ بقیه چیکار میکنن؟

ناشناس گفت...

حق با آيت‌الله بهجت است. كمي صبر لازم است

ناشناس گفت...

كدام يك ارتباط قويتري باخدادارد؟حق بااوست

ناشناس گفت...

وا ي به حال کسي که با عالمان دين و اولياي الهي درافتد. البته هر چيزي اهلي دارد و اهليت افراد هم از نحوه فکر و حرفهايشان معلوم ميشود پس چه بهتر که ما به وظيفه ديني و تقوا و انسانيت خودمان بپردازيم و آنها را با محبوبشان تنها بگذاريم که فرمود لکم دينکم و لي دين

ناشناس گفت...

خدا؟
کدوم خدا؟
خدا خودش توهمه چه برسه به امام و این چیزاش

ناشناس گفت...

او خواهد آمد بدون هيچ شك و ترديدي
الهم عجل لوليك الفرج

ناشناس گفت...

خدایا ظهور مولایمان امام زمان عج را برسان و دشمنان اسلام و شیعیان وعلمای دین را نابود بگردان به حق زینب کبری سلام الله علیه
ما باید قدر عالمی بزرگ مثل حضرت ایت الله العظمی بهجت را بدانیم

ناشناس گفت...

مرجعي كه نتواند از دين دفاع كند و در خانه بنشيند فرقي با مكارم شيرازي درباري ندارد و فرقي با مراجع خود فروخته دربار معاويه و يزيد ندارد، اين مراجع، اسلام را فقط در حد يك نماز و يك راهپيمايي و يك انتخابات به مردم معرفي كرده اند و از معرفي حقيقت اسلام ترس دارند چرا كه اولين محكوم خودشان هستند چون كه عامل به فرامين دين نيستند و هميشه دوست داشته اند كه با سلاح زر و زور و تزوير بر خلق الله حكومت كنند. در مورد پيشگويي ها هم اگر به اصل روايات اهل بيت درباره علائم آخر الزمان مراجعه كنيم خواهيم ديد كه آيت الله كاظميني بروجردي هر حرفي كه مي زند با سند است و اين يكي از نشانه هاي مستند بودن اين سيد و مرجع عزيز است.

ناشناس گفت...

مطرح کردن اسم شیادی که از ترس یا از پشیمانی و یا هر چیز دیگری به فریب و دروغ بودن همه ادعاهاش اعتراف کرده و اعلام کرده که از دشمنان خارجی کشور بودجه و مزد دریافت می کرده ، سایت رو از اعتبار می اندازه. اصلا با شخص فرهیخته ای مثل آیت الله بهجت قابل مقایسه نیست . فکرتون رو درگیر خزعبلات افرار کلاش نکنید

ناشناس گفت...

ما نمی تونیم بگیم که این پیشگویها درست یا غلط است ولی با کمی اندیشیدن و درک آن می توان به حقیقت آخر زمان پی برد همانطوری که در کتابها و احادث توصیف شده است

ناشناس گفت...

این آیت الله قلابی شما پشم ازاله شده هیچ یک از علاما هم حساب نمی شود. این آدم گاو حتی دیپلم هم ندارد. یک خر مثل تو پیدا میشود که از همچون اسبی همایت میکند. تو ابله که پیشگویی یک گاو دیگر مثل نوستراداموس برایت حجت است بهتر است به پدر نفهمت بگویی چرا موقع نزدیک شدن به مادر نا اهلت یک بسم الله نگفت که خواهر به خطایی مثل تو متولد نشود.

ميثم گفت...

سلام
شما بهتر هست كه كتاب عصر ظهور كوراني رو هم مطالعه كنيد بعد در مورد وقايع ظهور اظهار نظر كنيد.
اين مردك بروجردي هم اينقدر ها هم ارزش نداره كه ازش دفاع كنيد بيچاره وقتي اعتراف مي كرد كه چه غلطي كرده قيافش ديدني بود. فكر كنم بايد اعترافاتش رو ديده باشيد فيلمش هست و در دانشگاه ها هم پخش شد.
امان از حب دنيا چه بلايي سر مردم مي ياره...

ناشناس گفت...

آخه نافهم اسب اصلا یه مروری رو زندگینامه ی این سه نفری که اسمشون رو آوردن بکن آیت الله بهجت پای خودتون برید مطلعه کنید اون احمق نوستر آداموس که اصلا هیچ بویی از عقل و فهم و شعور نبرده اما اون آخوند قلابی کاظمینی چه رنجی کشیده تو خودت از این رژیم چه بدی دیدی بدیش اینه که نمیزاره افراد بی بته و بی خانواده ای مث تو با یه جنده خانوم در بیاین در و آخرش هم یه حرامزاده ای به این جامعه اضافه کنید . ماخوای فیلم اعتراف این حرامزاده کاظمینی را برات بزارم تا ببینی چه طور عین سگ پشیمان و به گه خوردن افتاده یه خورده اون مغزت که توش آسفالت به کار بنداز بعد گوالت رو وا کن هر چی دلت خواست بنال

ناشناس گفت...

این خانه یک خانه ای است که جای ماندن نیست؛ باید در اینجا یک چیزهایی جمع کند برای جای دیگر که زندگی می کند. آن وقت آن چیزهایی که جمع میکند، آنجا بزرگیش معلوم می شود؛ آنجا معلوم می شود که این، کافی و وافی است، اینجا معلوم نیست.
آیه الله بهجت

ناشناس گفت...

شماهايي كه دم از ديانت مي زنيد خودتان تا الان چقدر از دين دفاع كرده ايد و در برابر ظالم و ظلم ايستاده ايد؟ تا به حال چقدر حق و حقوق شما پايمال شده و از ترس از دست دادن شغل يا آزادي يا خانواده و .... دم نزده ايد و سكوت كرده ايد؟ آيا شما ها در حد توان خودتان از آزادي و از دين دفاع كرده ايد؟ آيت الله بهجت مرد عرفان و اخلاق است نه مرد سياست . لطفا اين دو را با هم قاطي نكنيد . شما از كجا مي دانيد كه او در ديدارها وم لاقاتهايي كه مسئولين با او داشته اند انتقادات خود را ابراز نداشته است؟حالا كه او از دنيا رحلت كرده است اما به ياد داشته باشيد به خاطر اينكه مهر متمدن بودن و روشنفكر بودن و مبارزه با حكومت به پيشانيتان بخورد و به آن افتخار كنيد ، حداقل حرمت و شان اولياي الهي را كه سالها رياضت كشيده اند و منشا بركات بسياري براي مردم هستند لگد مال نكنيد. اگر دين نداريد لا اقل آزاده باشيد

ناشناس گفت...

اگر دين نداريد به احساس خود رجوع كنيد به نامي توجه كنيد كه هرگاه حتي بياد مي آيد از شر ظالمان دل آرام ميشويد صاحب آن نام هيچ گاه مخلوقاتش را درمقابل ظلم بي منجي نمي گذارد

ALi گفت...

خداوند به ما شیعیان علی (ع) صبر عنایت فرماید تا فقدان این عارف کامل را تحمل کنیم ،
همگی یک حمد و سه قل هوالله برای مرحوم آیت الله بهجت ...

ALi گفت...

خداوند به ما شیعیان علی (ع) صبر عنایت فرماید تا فقدان این عارف کامل را تحمل کنیم ،
همگی یک حمد و سه قل هوالله برای مرحوم آیت الله بهجت ...

ناشناس گفت...

واقعا"برای این طرز حرف زدن واراجیف وفحشای اب نکشیده که به هموطن ویه دوستی که فقط نظر شما روخواسته یه عده که معلوم نیست چطوری بزرگ وادب شدن دادن غم انگیزوتاسف باره. نوستراداموس وبهجت ادمای چاله میدونی نیستن که اهل همه رقم خلافی باشن وبعد تورو نصیحت کنن.ریاضتاوارتباطای معنوی بدون قرص اکس واب شنگولی اینقدربا ارزشه که یه ادم فهیم، به دماغ وسر وشکلی که خدا بهش داده بود کاری نداره.تورو خداقیافه روملاک شخصیت وارزش ندونین.بهجت ادم ترازدیکاپریوی...بود

ناشناس گفت...

احمق بی شعور تو رو هم ببرن شکنجه ان کنن اعتذاف به کارهای نکرده میکنی حروم زاده شماها هستید و این حکومت جنایتکار

ناشناس گفت...

در اینکه این رژیم نابود می شه شکی نیست در اینکه وقت ظهور هم نزدیک شکی نیست اما به نظر من حرف نوستر اداموس درست تر چون این اخوند اینقدر دروغ گفتن که حتی اگه یه حرف درست بزنن برعکس در می اید

ناشناس گفت...

خدا اگه عرضه داشت به کسی 1400 سال عمر بده به همون پیغمبرش میداد که سلمان هیپنوتیزمش میکرد. چرا گذاشت پیغمبر و 11 تا ولدش رو بکشند که بعد یازدهمی را قایمش کنه. عوض این چرت ها فکر نون کنید که خربزه آبه

ناشناس گفت...

افسانه امام زمان فقط برای چاپیدن مسلمونای احمق آفریده شده تا بدون هیچ کوششی فقط منتظر ظهورش باشن و برای تغییر شرایطشون اعتراض نکنن. پس ای شیعیان اینقدر برای ظورش صبر کنید تا زیر پاتون علف سبز شه!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

آدم اگر پیدابشه می سوزه ازاین همه ناآگاهی مردمی که حیفه انسان بهشون بگیم.
انقدردنیاپست وکثیف شده که انقدرراحت خداودین وامام زمان(عج)واولیا الله رازیرسوال می برند.دیرنیست اون روزی که اون امام زمانی (عج)که بعضی فکرکردن افسانه است بیادوجواب ناحقی ها وظلم هارا بده.ما منتظرمی مونیم شمام منتظر بمونین خواهیم دید حق باکیست...
خدایاکاش جان مرامی گرفتی ولی آیت الله بهجت رابرای دلسوختگان وشیفتگان ظهور حفظ می کردی...
خدایا درد امروزشیعه را تومی دانی. غریبی 1400 ساله شیعه راماامت آخرالزمان به دوش می کشیم.
اللهم عجل لولیک الفرج...

دلسوخته گفت...

حکایت امروزبعضی ها:
چوندیدند حقیقت ره افسانه زدند...
راست گفت پیامبرعزیز که غیبت مهدی(عج) آنقدر طولانی شود که عده ای شک می کنند.
ای محبوب حقیقی ظهوررانزدیک گردان.نزدیک ترازآن که درمخیله هابگنجدوبهترین نعماتت راوهم نشینی با اهل بیت (علیهم السلام) رابه انسان کامل وعارف فقیه حضرت آیت الله بهجت (روحی فداک) عطاکن...

ناشناس گفت...

پیشگویی کار پیامبران و امامان است ای مردم دست از بت پرستی و پرستش آدمهای غیر معصوم بردارید اآنجایی که حضرت امیر به مردم میگوید وظیفه شما این است که مرا نصیحت کنید پس چرا ولایت فقیه را می پرستید در حالی که معصوم نیستند و کسانی که معصوم نیستند در ولایت ،دین رابه انحراف میکشند و مجبور می شوند دست به خشونت و سرکوب منتقدان ببرند

ناشناس گفت...

ظهور نزدیک است دوستان !!!!

آیت الله بهجت مردی بزرگ است ! اما اگر من خودم 3 بار تکرار میکنم 3 باز امام زمان رو در خواب نمیدیدم و بار سوم که ازشون سوال کردم و با لبخندی مژده ظهورشون رو در چند سال آینده که خیلی زودتر از چیزی که خیلی ها انتظار دارند رو به من نمیدادند خوب من هم شاید حرف این عالم رو باور نمیکردم.
هر کس میخواد میتونه خودش از امام زمان بپرسه ! بزرگوار تر از اونه که عاشقانش بخوان ببیننش و اون نخواد ! مطمئن باشید عاشقش باشید . دلش رو شاد کنید ، تو رفتارتون اونطوری عمل کنید که ایشون دوست داره ! حق و ادا کنید ! برای فرج ایشون نماز بخونید ، دعا کنید برای سلامتیشون صدقه بدب تا باهاش رفیق بشید اونوقت دیدن امام زمان سخت نیست .
تجربه کنید ! عاشقش بشید اگه ندیدیدش بر من لعنت بفرستید ! بدانید که دروغی نیست . من تجربه کردم . دلتونو بهش بسپارید چیزی بجز محبتش نمیبینید ...

ناشناس گفت...

بدانید آگاه باشید ظهور نزدیک است و تمامی این پیشگوییها ساخته فکر کوته فکران است نیمه شعبان بر تمامی منتظران حق مبارک

ناشناس گفت...

نقل قول "افسانه امام زمان فقط برای چاپیدن مسلمونای احمق آفریده شده تا بدون هیچ کوششی فقط منتظر ظهورش باشن و برای تغییر شرایطشون اعتراض نکنن. پس ای شیعیان اینقدر برای ظورش صبر کنید تا زیر پاتون علف سبز شه!!!!!!!!!!!"

معلومه تو یه بی سواده شیطان پرستی که به هیچ دینی هم پایبند نیستی چون اگر یه ذره تحقیق میکردی میفهمیدی که حتی زرتشت و یهود و مسیح هم به منجی اعتقاد دارند

ناشناس گفت...

با سلام خدمت دوستان عزیزم
من هم حرف آیت الله بهجت را قبول دارم و هم آیتالله بروجردی را .
آیتالله بروجردی یه روحانی ظلم ستیزه و آیت الله بهجت یه عارف عزلت نشین.
اللهم عجل لولیک الفرج

ناشناس گفت...

خدایا به کوری چشم منکران حضرت تعجیل کن در ظهورش

ناشناس گفت...

خداوند در قرآن به پیامبرش در مورد کافرانی که حقیقت را پنهان وکتمان میکنند فرمود که به آنان بگو من صبر میکنم وشما هم صبر کنید تا بالاخره حقیقت روشن شود ولی آن زمان مطمئنا برای کافران پشیمانی سودی نخواهد داشت.ما نیز صبر میکنیم وشما هم اما روزی که او می آید چه کسی شرمنده خواهد بود.....

ناشناس گفت...

مردم سلام کلاه خودتان را قاضی کنید از دانشمندان مثل گالیله تا پرچمداران دین مثل علی0ع9و امام حسین و... دیده اید کسی حق بگوید مورد عذاب دنیا ومردم و حاکمین قرار نگیرد پس اقای بروجردی اگر احوالی غیر از این داشت من به او شک می کردم.

ناشناس گفت...

مگه کم روایت داریم هر کس به مظلوم ظلم کند آه مظلوم رسوایش می کند ابرویش را می برد حالا سر انتخابات ابروشون رفت خودشون همدیگر رو ... ما چقدر ساده ایم کدوم اعتراف اگه راست می گن گنده هاشون رو بیارن تو گفتگوی زنده تلویزیونی از بروجردی بخوان صحبت کنه هر چند دیگه خانوادهاش بیش از پیش مورد ظلم قرار می گیرند

ناشناس گفت...

شمااظهارات یک پیشگو رو قبول دارید اما آیت الله بهجت رو نداری؟!!!

ناشناس گفت...

امام زمان وقتی ظهور میکنه که خدابخواد وهیچ کس از زمانش آگاه نیست جزخداای کسی که این خبر رو منتشر کردی بروبجای این کارهاحداقل چهار تاروایت بخون.

ناشناس گفت...

اين بروجرديه عجب تيكه اي هستش كاش يه سر به قزوين هم ميزد

ناشناس گفت...

2012 پايان دروغ و ستم و غارت ... شايد زودتر ان شاءالله

ناشناس گفت...

نمیدونم چی بگم گیج شدم تا حالا اینقدر گیج نشده بودم

ناشناس گفت...

سلام.
کاری نداریم کی راست میگه کی دروغ . ولی اگه همه حرف هارو بزرایم کنار هم. یکم فکر کنیم. و غقلمون و احساساتمون رو با هم درگیر نکنیم . به ظهور نزدیک پی میبریم.
1- برخورد شهاب سنگ در سال 2036 ناسا تایید کرده
2 عبور شهاب سنگ در سال 2012 تایید شده
پیشگویی های قوم مایاو نسترا داموس
در آخر زمان علمای بزرگ از دنیا میروند
21 دسامبر 2012 مصادف با جمعه است . و 7 صفر قمری میلاد امام موسی کاظم

ناشناس گفت...

آقاي عزيز و مهربونم سيد حسين كاظميني بروجردي مظلومانه در بند شياطين جمهوري اسلامي ايران است و بزودي بر همه حق و حقانيت روشن خواهد شد

ناشناس گفت...

من فکر میکنم که ظهور امام نزدیکه چون این اخوندا با این کاراشون داران اسلام از بین می برن و به نام دین هر غلطی می خئان می کنن .خدا ازشون نگذره

ناشناس گفت...

خواندن اين مطلب به افرادي كه قدرت و سطح روحي بالايي ندارند توصيه نمي كنم.
ايراني مقيم سوئيس كه كسي را براي دادن خمس در سوئيس نمي شناخت و متوسل خود امام عصر شده بود بعد از كلي متوسل شدن از خود حضرت شنيد كه حضرت فرمود:به خليفه مامحمد تقي بهجت در قم.حتي گيج ترين افراد عالم هم در موقع حرف زدن نگاه مي كنند كه دارن با كي حرف مي زنن.اميدوارم شما جزء اين دسته نباشيد.

ناشناس گفت...

این همه جنگ و دعوای شما دوستان ناشی از بی خردیه ... دلیلش هم روشنه :
کمی صبر کنید ... همه چیز مشخص میشه ... اونوقت با هم تا می تونید دعوا کنید !

ناشناس گفت...

كذب الوقاتون:تعيين كنندگان وقت دروغگويند
اين حديث امام باقر(ع)براي اون كسايي كه انكار مي كنند كه هيچ ولي براي دوستانيه كه ساعت و روز وتاريخ تعيين ميكنند.شما اگر بخواهيد امام زمان حتي تا جمعه همين هفته هم صبر نمي كنه همين فردا مياد اگر تا حالا هم نيومده عيب از خود ماست پس سال 2012كه هيچ اگه تا 3000هم خودمون نخوايم ادم بشيم نمياد اما در اومدنش شك نكنيد چون پيغمبر گفته اگر يك روز به پايان دنيا باقي مونده باشه مهدي ميادپس بياييد عوض حرف زدن خودمون رو اصلاح كنيم تا سربازهاي خوبي براي اماممون باشيم.

ناشناس گفت...

سیکیم به له دونیانی! سیکیم نوستراداموسودا. بهجتی ده کاظمینی ده حسن اقانی دا

ناشناس گفت...

به نولدی ساکی . هله بیز هچ بیر زاد سیکممیشیح.
سیکیم سویلی و ناهیدی و سحری و دانشکده نی و سوریاسی و طلوعی نی و شرقی نی و شهرامی و مهرانی و حسینی و بهنام رموزی نی و علی شیرمحمدی نی و مجید آ نی و پیالانی و محرمی و گنه ده شهرامی و ...
اصلا دنیانی سیکیم.شاعر دیر:
آیلدم خواب غفلت دن اوشاخ خوشگیلدی دلبردن
اوشاخ قوربانینم تز گل پوخون شیرین دی شربت دن

ناشناس گفت...

هووووی ی ی ی ی امین منده سنین ازووی سیکیم!

mojtaba گفت...

هیچکس تا حالا هیچ دروغی از آیت الله بهجت نشنسده اگر ایشون چیزی گفته باشن فطعا اتفاق میفته
روحش شاد

ناشناس گفت...

سلام در شان ادب ایرانی نیست که بدون دلیل به کسی توهین بشه با تفکر و مطالعه بیشتر شک و شبه ها رفع میشه اگر کسی گناهی مرتکب بشه نباید همه کس رو زیر سئوال ببره یا علی

ناشناس گفت...

ای کسانی که ایمان نیاوردید................... و خدا دوزخ را برای کافران آفرید.

ناشناس گفت...

2012 اتفاقی جهانی

ناشناس گفت...

salam man be in chiza aghide nadaram ama toie daneshgahe ma araba ta esme ahmadi nejad miad ba ghoror dastashono bala mikonan va migan jelo amrica istade man az in mozo mitarsam mitarsam pishgoiha dorost az ab dar biad

ناشناس گفت...

ببین اگه این زر زرای نوستر آداموس رو بخوایم گوش کنیم که دیگه نیازی به اومدن منجی نیست. چون وقتی که ایشون واسه ظهور تعیین کرده تا اون زمون اثری از دنیا نمونده که حالا امام زمان بخواد بیاد و... چه میدونم ...بخواد ویرونه ی زمین رو آباد کنه! این چیزیم که در مورد بهجت گفتی از خودش نیست.بلکه یکی اونو نقل می کنه...اونم که خدا میدونه راست میگه یا به دروغ ازاون پیرمرد نقل می کنه.
سیاوش

ناشناس گفت...

هرکس جز به دامان اهل بیت تمسک جست گمراه شد.
اگر دین نداری لااقل از مریض هایی که امام عصر شفا دادند خجالت بکش و این طور به امام زمان و اولیا خدا توهین نکن.از نار جحیمی بترسید که بهتون وعده داده شده.خواهید دید که اون اقای بزرگوار میآید.به انتقام خون پاک و مطهر مادرش صدیقه کبری.
یا علی

ناشناس گفت...

آخه مردمي كه چشتونو بستين اين نظام با اين كثافت كاري هايي كه مي كنه مي تونه دنيارو بگيره؟همين مونده كه بمب اتم بيفته ديت اين احمقي ن‍ژاد و رهبري بي خرد كه دنيا رو اون قدر نابود كنن و نسل ها رو اون قدر داغون كه چيزي واسه فتح نمونه!در ضمن اميدوارم اين بار پيش بيني اين يارو درست در نيادو امام زمان بياد و حساب اين نامردارو از علي و حسين واسلام جدا كنه.

ناشناس گفت...

مي دونستين تاريخ بركناري اين نظام رو هم گفته؟
اما از بس كشورمون آزاديه كه اين چيزا آزاد نيست

ناشناس گفت...

کذب الوقاتون کذب الوقاتون کذب الوقاتون .

---
تعیین زمان دقیق برای ظهور کار دروغگویان است اما نکته ای که آیة الله بهجة فرموده اند حرف همه است :
انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا - همانا آنان "ظهور را دور و ما آنرا نزدیک و قریب الوقوع می بینیم . "
فرازهایی از دعای عهد.

در خصوص حضرت آقای کاظمینی : ایشان چطور شد از محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عذرخواهی نموده و تقاضای عفو کردند ؟
فیلمش موجود هست . در مستند شعبده شیطان می توانید پیدا کنید

منتظر المهدی گفت...

خبر ایت الله بهجت به واقیعت نزدیک تر می باشد اگر می خواهید در مورد این مطلب بسیار بدانید به سایت
www.al-mahdi.tkمراجعه نمایید.
یاحق

ناشناس گفت...

سلام من نه پیشگو هستم نه سیاستمذار.ولی برای مرحوم بهجت احترام قائلم چون کمالالت بسیاری داشتند.پیشگویی های نوستراداموسم برام خیلی جالبه و اونارو دنبال می کنم.و اما شما دوستان فقط خودتون بااعتقاد باشین چون فردا روز ما جوابگوی اعمال خودمونیم نه کس دیگه.پس انقدر بیخودی سنگ دیگرانو به سینه نزنید.واما دوستانی که به روز جزا اعتقاد ندارن.اگر بنا بود ما به خاطر کرده هامون بازخواست نشیم خداوند بین ما و دیگر مخلوقات تفاوتی قائل نمیشد.با تشکر از نویسنده ی
مطلب

ناشناس گفت...

سلام من آیت الله بهجت رو زیاد نمیشناسم ولی چیز بدی هم در موردشون نشنیدم در مورد آیت الله کاظمینی هم فکر میکنم هر کس دیگه هم انقدر شکنجه بشه به کارهای نکرده هم اعتراف میکنه مثل ابطحی و بقیه اعتراف وقتی ارزش داره که تحت فشار نباشه اون دوستانی که میگن پشیمون شده و اعتراف کرده خودشون تحمل چقدر شکنجه رو دارن؟؟؟یا تحمل اذیت و آزار زن و بچه و .....بیاید یه کم انصاف داشته باشیم

ناشناس گفت...

من فکر نمیکنم آقای کاظمینی و بقیه کسایی که زندانی شدن شکنجه شدن و ... انقدر آدمای سطحی باشن که سریع پشیمون بشن و اعتراف کنن مگر اینکه تحت فشار باشه پس بیخودی نگیم اعتراف کرد و پشیمون شد خودمون تحملمون چقدره؟؟ به عمل کار براید به سخن دانی یست.............

ناشناس گفت...

من کاری به آقای بهجت و کاظمینی و آداموس ندارم، وقتی کتاب مقدس قرآن بشه کتاب استخاره و کتاب شب عقد و کتاب پشت مسافرو دفع جن و...... همین میشه که همه گمراه میشیم و حق و باطل رو تشخیص نمیدیم و هر ننه قمری میاد میشه منجی عالم و ادعای حاله نور و جانشینی امام زمان رو میکنه تنها مرجعی که میشه امروزه بهش اعتماد کرد قرآنه چرا بجای متن قرآن از جلد و فیزیکش استفاده میکنیم چرا اینقدر از قرآن می ترسیم و فقط به عنوان به جسم مقدس بهش نگاه می کنیم وقتی قرآن مقدس میشه و اون رسالت و اعجازش رو به ما نشون میده که بهش عمل کنیم. به خدا دوری و عمل نکردن به قرآن بزرگ ترین ظلم به خدا و خودمون و انسانهای بعد از خودمونه. وقتی به قرآن رو بیاریم نه ظلمی میمونه افراد کلاشی مثل احمدی نژاد و .......

ناشناس گفت...

سلام
آقای کاظمینی غلط کرده با نوسترداموس

ناشناس گفت...

میره

ناشناس گفت...

تبریزو با بمب اتمی میزنن.(تبریز بهترین هدف برای تضعیف روحیه ایرانیاست.)من اینو با چشمام دیدم.من زنده میمونم.من یهروز با وسیله جنگی ٍولی بدون جنگ رو باندی تو جنوب فرانسه پامو واسه مذاکره رو خاک فرانسه میزارم.منو جو نگرفته فقط من هر خوابیرو که در مورد خودم ببینم اتفاق میفته ،.من امروز بعد از دیدن فیلم 2012 با حرفای نوستراداموس آشنا شدم.ولی همه حرفاشو باور دارم...اگه خواستین جوابمو بدین.حتی خواستین فحش بدین.ولی بدونین اگه فحشم بدین آینده تغییر نمیکنه.

ناشناس گفت...

KHAR BASH KE IN JAMAAT AZ FARTE KHARI HARKAS NA KHAR AST KAFARASH MIDANAND

مهدي گفت...

اولا اين اخبار شايعه است وافراد نادان ديواري كوتاه تر از ايشدن پيدا نكردن براي شايعات روايت است هيچ كس زمان ضهور را نميداند جز ذات اقدس الهي درست كردن صفا مروه كعبه اطراف تهران گرفتن پول ازمردمان جاهل وكارهاي شرم ديگرتوسط كاضميني به بهانه ناعب بودن مسخره است حضرت 5ناعب زمان غيبت كبرا داشتن وبس افرادي ارتبات دارنمثل اقاي بهجت ولي جار نمي زند هركه مدعي بود دروغ مي گويد به لغمان گفتن چه چهره زشتي داري گفت به نقاشي ايراد ميگيري يااز نقاش علم و ارتبات به دماغ چهره نيست به ميزان تقوا است اعتغادي نداريد كه بحث ديگري است شما هم اولياي خدا را با داموس مقايسه نكنيد امام زمان را بازيچه پيش گويي ها نكنيد ضعف علمي خود را بپوشانيم بعد سايت بزنيد پناه ببريم به خدا ازدست جاهلان غير قابل بازگشت

ناشناس گفت...

این چرندیات رو صهیونیسم ها دارن ترویج می دن تادنیا رو از قدرت صلح امیز هستهای ایران بترسونن

ناشناس گفت...

666
سلام خدمت همه دوستان
من نمی خوام هیچ اظهار نظری بکنم و از حرفم نتیجه گیری خاصی بکنم اما شنیدم که میگن عدد 666 عدد شیطانه ( اگه کسی در این رابطه اطلاعی داره بگه ) . با این فرض از حرف آقای کاظمینی چه برداشتی میشه کرد(6 سال و 6 ماه و 6 روز دیگه آزاد میشه ). از همه دوستان خواهش دارم از این مطلب استفاده سوء نکنن چون من بعنوان سوال مطرح کردم

ناشناس گفت...

سلام
درظهورش تعجیل فرما
آمین یارب العالمین

ناشناس گفت...

«به نظر شما آقای بهجت دماغ گلابی که کنج خونه نشسته و هیچ اعتراضی به اعمال این رژیم نمیکنه با جرات تر از کاظمینی هست؟»
خفه شو بی ادب.از نظام ناراحتی؟خوب اگه ناراحتی چرا به آیت الله بهجت(قدس سره)بی احترامی می کنی الاغ؟ادب نداری خاک بر سر و دیوانه و ...
خونی که در رگ ملت است به خواهی نه خواهی هدیه به رهبر است.

ناشناس گفت...

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.
مرگ بر ضد ولایت فقیه.

به تو چه؟ گفت...

نوستراداموس غلط کرده.او زر مفت زده.همش دیوانگی می باشد.اگر قرار است 2 سال دیگر دنیا نابود شود پس کی باید امام زمان 40 سال حکومت کند؟

ناشناس گفت...

سلام
حقیقتش من خیلی منتظر آخرالزمان نبودم تا اینکه 26/10/88 عزیزترین برادرم رو از دست دادم با بی امنیتی هایی که توی کشوره داداشم بیخودی سر دعوای همسایه مغازه شون کشته شد توی این بی امنیتی ها دیگه کی به سیاست فکر میکنه خانواده ام از هم پاشیده مادرم همه و همه دیگه نه احمدی نژاد واسه ما مهمه نه موسوی و نه کروبی شاید هم یه دلیل بی امنیتی اینه که شما به هیچی فکر نکنید اونقدر گرفتار مشکلاتی بشید که واسش چاره های وجود نداره وقتی بیچاره شدید مثل ما دنیا همین حالاشم واستون تموم شده است ای کاش مهدی (عج) می یومد کاش شاید انتقام ما رو هم از اینهمه بی عدالتی می گرفت تنها امیدم اونه دیگه زندگی واسه منو و خانواده ام معنی نداره هیچ معنی نداره ای کاش به جای کلاس ورزش و کلاس زبان رفتن فقط دعای حفاظت از دعا واسه خانواده ام می خوندم تا توی این کشور نا امن عزیزترین فرد خانواده ام رو از دست ندم حالا از خونه اصلا بیون نمی رم فقط دعا می خونم و فقط قران می خونم همه دعا کنید مهدی (عج) بیاد انشاءالله انتقام خون داداش منو هم بگیره آقای دوست داشتنی من آخه کی میایی دیگه همه جنایتا رو انجام دادن منتظرتم خودت میدونی بدون محسن نمی تونم زندگی کنم نا شکر نیستم ولی منتظرت توام خیلی زود بیا خیلی زود خیلی زود خیلی زودتر از 2012 نوستراداموس خیلی زودتر به خاطر دل مادرم بیا به خاطر من به خاطر خواهر و بردارم بیا دوستت دارم فقط بیا

ناشناس گفت...

فقط خدا میدونه کی امام زمان ظهور میکنه نه بهجت و نه هیچکس

ناشناس گفت...

man + to = maaaaaaa

محسن گفت...

الیس الصبح بقریب_سلام و درود خدا به روح پاک و قدسی ایت الله بهجت

ناشناس گفت...

یا مهدی ادرکنی

ناشناس گفت...

هر کی حتی اگر امام زمان را هم ببیند نباید بگوید جه برسد به این که بگند کی ظهور می کنه .فقط خدا می دونه وبس

ناشناس گفت...

روزی که آیت الله بروجردی وعده داده روز ملی فناوری هسته ای هست. این در حالیه که سال 85 ما همچنین مناسبتی نداشتیم!

ناشناس گفت...

با سلام به همه
همه ي نظرات رو خوندم . بعضي جاهاش جالب بود و بعضي جاهاش نه. هركسي باتوجه به اعتقاداش نظر داده. البته برخي نظرات جهت دار و برخي بي تفكر.من فكر ميكنم اگر كسي دنبال حقيقت باشه بدون ترديد به اون ميرسه.
آيت ا... بهجت ميگه : به اون چيزي كه ميدونيد عمل كنيد نادانسته ها مشخص ميشه.
البته سعي كنيد هميشه ببينيد "چي ميگه نه اينكه كي ميگه"
موردي هم كه تو نظرات مشهوده ، بي فرهنگي ملت ماست ، دوستان سعي كنيد به اعتقادات هم احترام بذاريد . مطالب توهين آميز نشان از بي فرهنگي شماست
در پناه حق - 1/1/89

ناشناس گفت...

سلام هموطنان
ای کاش به عقیده ی هم احترام بگذاریم و به هم احترام بگذاریم و اینقدر راحت در یک سایت عمومی به انسان هایی که پیروان و مریدانی دارند بی احترامی نکنیم آیت الله بهجت ٰ آیت الله بروجردی و آقای نستراداموس و همچنین حضرت مهدی به چه حقی به راحتی اعتقادات دیگران را ریشخند می کنید و ناسزا می گویید.

نازنین گفت...

به نظر من آیت ا...بهجت درست میگه،ان شاا...آقا به زودی ظهور میکنن و ما این انقلاب رو بهشون تقدیم میکنیم،اللهم عجل لولیک الفرج...
 

وحید گفت...

آنچه مهم است آن است که بشریت هر لحظه با غیاب امام زمان خود به روز حساب خویش نزدیک می شودوانسان ها از این موضوع غافلند .
-اقترب للناس حسابهم و هم فی غفله معرضون - انبیا/1
روز حسابی که حتمی است وبه هر حال و صورت خواهد آمد .
-قل لکم میعاد یوم لا تستاخرون ساعه و لا تستقدمون - سبا / 30
بنا بر رویات اسلامی هرچند برای ظهور علائم ونشانه هایی ذکر شده اما به صورت ناگهانی است و همه را غافلگیر می کند .
ان ادری اقریب ام بعید ما توعدون - انبیا/ 109
روز قیامت معلوم نیست شاید امروز شاید فردا مهم ایجاد آمادگی است.
وما یدریک لعل الساعه تکون قریبا - احزاب / 63

سرباز مهدی گفت...

ظهور نزدیک است چون من که جزوه 313 نفر یار اصلی هستم وجود دارم

پروانه گفت...

به نظر من هم اكنون امام زمان به حرفها ودعواهاي من و شماميخندد زيرا همه ماآنچه او مي داند نمي دانيم و از آنچه خداوند مقدر كرده است بي خبريم خداوند در زمان مقرر او را به جهانيان معرفي مي كند همچون خورشيد تابناك در طلوع صبح در ظهور او نه يك لحظه تاخير وجود دارد نه يك لحظه تاجيل

ناشناس گفت...

من که با توجه به این حرفا ظهور امام زمان رو که نزدیکه باور میکنم ولی زمانشو هر کسی بگه غلط کرده

ناشناس گفت...

آيا امام زمان اين مطالب را مي خواند؟!!آيا او به اين سايت ها مراجعه مي كند ؟!!!ايا او فرصت دارد به هزاران سئوال بي جواب ما جواب بدهد؟

ناشناس گفت...

خيلي جالبه
اين خر مقدسا وقتي عصباني ميشن مثل رهبرشون گاله شونو وا ميكنن و هر اراجيفي كه لايق خودشونو و همفكراشونه به مخالفاشون ميگن
شما اگه اعتقاداتتون درست بود كه با شنيدن دوتا حرف مخالف منطقي اينطوري مثل اسفند رو آتيش جلز و ولز نمي كردين كه
ميتوني منطقي جواب بده، نميتوني گورتو گم كن برو نماز شبتو بخون جوجه بسيجي جيره خور

ناشناس گفت...

مهدي يعني عدالت جهاني

ناشناس گفت...

هركه رااسرارحق آموختند
مهركردند ودهانش دوختند
شناخت امثال آيت الله بهجت كارامثال ماوشمانيست مگر...!

ناشناس گفت...

چرا به سقوط سیب از درخت شک نمی کنید درحالی که به سقوط ان از درخت قسمی یاد نشده اما به ظهوری که از ادم تا خاتم به ان اصرار کردن شک می کنید اگر قرار است اتشی باشد در قیامت منتظر طرز دیدگاه من وتو نخواهد بودحال هزار بهانه بیاوری
چراکه هیچ موقع در حقیقت برخلاف کارتون موش وگربه که چاله رو تا نبینی توش نمی افتی این طور نمی شه
می تونی باور نکنی

ناشناس گفت...

شش سال و شش ماه و شش روز انسان را یاد عدد شیطانی 666 می اندازد
البته من این مطلب را بدون هیچ گونه پیش داوری و فقط برای یادآوری میگویم.

ناشناس گفت...

همه جا علم برندس.نوستر اداموس درسته

ناشناس گفت...

وقتی این مطالب رو خوندم بدون در نظر گرفتن صحیح یا غیرصحیح بودن آنها(ولی نمیشه هرچیزی رو بدون دلیل رد کرد یا پذیرفت)ترسی عجیب وجودمو پر کرد اگه باور کنید من دو یا سه بار خواب برخورد جسم آسمانی یاآتشی حاصل از یه انفجار مثل بمب اتمی رو دیدم و طوری واسم ملموس بوده که حتی سوختن جسممو تویه آتیش و حرارتش احساس کردم میترسم از اینکه هنوز توشه ای نه تنها جمع نکردم بلکه سراسر وجودم پراز گناه و سیاهی خدایا از حول عظمت روز موعود من گنه کار به تو پناه می آورم.

ناشناس گفت...

چقدر جالبه این نظرات!!
از مذهبی افراطی تا نیهیلیست
طیف کامله
ولی متاسفانه عقلگرا و معتدل تک و توک هستند
جهان سوم همینه دیگه
عقل تو صندوقچه است و درش هم قفل
و بجاش تا بخوای تعصب و دری وری هست هزارتا
پر از مرده باد و زنده باد های تکراری ...
دریغ از یک سی سی تفکر ... به دور از تعصب

ناشناس گفت...

لره به بچش وصیت میکنه تا زور داری از عقلت استفاده نکن!!

ناشناس گفت...

هرچيزي كه عقل حكم مي كنه درسته.
بايد به عقايد ديگران احترام گذاشت ولي بايد همه رو راهنمايي به استفاده از عقل هم كرد و بايد بگيم چيزي كه عقلاني نيست درست هم نيست.

ناشناس گفت...

اول سلام دوم برای هموطنان بی فرهنگم متاسفم سوم امام زمان بالاخره میاد چه زود چه دیر کذب الوقاتون مهم اینه که ما انسان باشیم هروقت خدا صلاح بداند میاید با این فسادها و ظلم هاو تبعیض ها ممکنه ما هم ظهور منجی را ببینیم اما چیزی معلوم نیست چهارم احترام شخصیتهای علمی و دینی واجبه این افراد که رو هوا حرف نمیزنن مثل بعضی از ماها حتما یه تفکری پشتش هست پنجم اون افرادی که از جانب ملت حرف میزنن و خون ملت را به کسی هدیه میکنن بهتره خون خودشونو هدیه اون فرد کنن من به عنوان یه ایرانی حاضر نیستم حتی یه تار از موهامم هدیه به یه سیاستمدار دروغگو کنم که برای حفظ خودش هموطناشو به گلوله میبنده در جواب این افراد خونی که در رگ ماست هدیه به امام زمان ماست

ناشناس گفت...

با سلام تمام نظراتو خوندم از بی ادبی بیزارم ولی طرفدار ظلم و دیکتاتور هم نیستم میدونم امام زمان خواهد امد ولی اگر الان ظهور کند تمام پیروان دولت و مریدان رهبری جلوی او صف کشیده و با او جنگ خواهند کردچون امام زمان در جهت منافعشان نخواهد بود و او را مرتد معرفی خواهند کرد. بیایید چشم بصیرت باز کنیم تا از این ظلم رهایی یابیم.

ناشناس گفت...

از اساتيد محترمي كه حاصل يه عمر تجربه علمي وعملي شونو به همين راحتي در سايت مطرح كردن خيلي مننونم واقعا شما كشف نشديد . يه مثل مي زنم كه در حد خودتونه آيا فكر كرديد اگه خر شاخ داشت چي ميشد ؟ خدا همه چيزو درست و به جا خلق كرده ايت الله محمد تقي بهجت ره بايد ايت الله بهجت باشه و احمقياي كه ميان تواين سايتا اين دري وري هاوميگن هم بايد يك احمق باشن همهچيز سر جاي خودشه پس ادامه بدين هميشه همين بوده .
حضرت مهدي هم مي اد شك نكنين اينو بدون تعصب ديني گفتم مهدي مي اد چون بايد مهدي بياد .
فهميدين چرا به خر شاخ داده نشده فكر كنين مي فهمين. يه راهنمايي
اگه شخصي مثل كاظمي جاي يه مرجع كامل ديني كه همه بهش اعتماد دارن قرار ميگرفت خيلي وقت ها ژيش فاتحه شيعه خونده شده بود.

ناشناس گفت...

امام مهدی (عج)میاد خیلی زود مهم اینه که انسان باشیم و بیشتر از این رنجیده خاطرش نکنیم.

ناشناس گفت...

باسلام خدمت همه انسان ها.عزیزان سعی کنید توهین نکنید.همینطور قضاوت نکنید و به شنیده ها اکتفا نکنید.حضرت علی (ع) فرمودند بین حق و باطل 4 انگشت فاصله است.سپس دست خود را بین گوش و چشم خود گذاشتند و فرمودند هر چه شنیدی باطل و هر چه دیدی حق است.پس ما نمی دانیم اقای بهجت ره اصلا این حرف رو زدن یا نه.یا اینکه این مرد خوب هست یا نه.منظورم آقای بروجردیه.اصلا امام زمان غایب شدن که مردم به همین چیزا امتحان بشن.بیایید سعی کنیم خودمان فکر کنیم و از خود خداهدایت واقعی رو بخواهیم.فقط من در یک مورد با بعضی دوستان موافقم و اون اینه که مطمئنم جمهوری اسلامی ناحقه و عنوان ولایت فقیه ساخته بعضی از روحانیونه.البته من بی احترامی نمی کنم.به نظر بنده ما فقط باید سعی کنیم خود سازی کنیم و منتظر امام زمان عج باشیم.سلام بر محمد پسر حسن صاحب زمانمون.خدایا ظهور او را هر چه زودتر قرار بده.به امید هدایت انسان ها.خدا حافظتون باشه

ناشناس گفت...

واقعا جالبه
نمیدونم بی هویتی سقفش کجاست اما بعضیاتون رو بومش وایستادین
هر چی هستید به هویت خودتون احترام بذارید. به ایرانتون به اسلامتون به تاریختون.
خواهشا عاقل باشید.

ناشناس گفت...

سلام من شفای یک جوان محتضر از آشنایان را به واسطه ی دعای آیت الله بهجت از نزدیک شاهد بودم در کرامات ایشان شکی نیست

ناشناس گفت...

همیشه از این که از لحاظ شخصیتی و معنوی به خوبی رشد نکرده ام افسوس می خورم اما حال کسانی که رو در روی خدا می ایستند و از این که خدا آن ها را به حال خود واگذار کند نمی ترسند واقعا ترحم آور است من نمی دانم که ایشان چه چیزی را قبول دارند اگر حرف مذهب را قبول نمی کنند و مسایل را به صورت علمی باور می کنند نامه ی انیشتین به آیت الله بروجردی را در اینترنت بخوانند و اگر حرف را از چشم آبی ها می پذیرند ماجرای سالم ماندن جسد برنادت مقدس پس از گذشت سالیان دراز را در گوگل جستجو کنند از ذوستان عزیزم خواهش می کنم اگر گله ای از سیاست دارند آن را به پای مدهب ننویسند و آخرت خود را تباه نکنند دریغا که من لیاقت این را ندارم که در رکاب اقایم امام زمان باشم حتی لیاقت نوکری ایشان را هم ندارم ولی امید وارم ایشان مرا به عنوان خاک پای خودش قبول کند

ناشناس گفت...

طولي نميكشه كه جمهوري اسلامي ايران پايان ميابه و جمهوري اسلامي واقعي و درست طبق دستورات خدا و امامان ظهور ميكنه خيلي نزديكه نزديك تر از اون چيزي كه فكرشو كنيد
بياين تا اون موقع تلاش كنيم تا بتونيم لا اقل در حد نوكر امام زمانموم باشيم

ناشناس گفت...

من نظرات نستر آداموس را خوندم برام خيلي جالب بود چون با روايات چندان هم تناقض نداشت. راستش تقريبا اين سخناني كه آدمهاي معروف پيشگو ميزنن را نميشه جدي نگرفت.
بهجت گفته امام زمان مياد آداموس از جنگ جهاني سوم و پرشيا نام برده. يكي از وقايع حتمي قبل از ظهور خروج سفياني يماني و خراساني هستش
نميشه خراساني را به همون پرشين تعبير كرد آخه در روايات داريم كه خراساني با يماني بر عليه سفياني كه تقريبا از منطقه اردن و سوريه الان خروج ميكنه متحد ميشن و اون رو شكست ميدن بعد با اروپا پيشروي ميكنن
اين كجاش با حرفهاي نستر آداموس مغايرت داره
پيشگويي بروجردي هم دقيقا مي افته زمان پايان دوره احمدي نژاد. اين هم تقريبا بعيد نيست

ناشناس گفت...

"6 سال و 6 ماه و 6 روز دیگر از زندان آزاد خواهم شد ..."

این که شد 666 antichrist، معلئومه که کی میخواد نجاتش بده

Unknown گفت...

از حالا حواستان جمع اگر قرار باشد بزرگترین ولی فقیه تاریخ بشریت و رهبر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی آفا خامنه ای که تمام زندگی شریف خود را بلکه تمام امکانات و جان و مال خود و 72 میلیون پیروانش و کل مملکت اسلامیمان را فدای مبارزه با کفار و مشرکین آمریکایی کرده است و چه شکنجه ها و تهمت ها که شنیده است اما چون بنیان مرصوص خم به ابرو نیاورده است در حکومت بعد از قیام زیر دست یک عرب (حتی اگر مهدی باشد) به اسلام خدمت کند ، ما شیعیان این توهین را برنمیتابیم و چشمانش را از حدقه در می آوریم تا هوس شاهنشاهی به سر هیچ عربی نیافتد.حزب فقط حزب علی مولا فقط سید علی

ناشناس گفت...

جالبه! دوستان عزیز و طرفدار اهل البیت! اول از همه در مورد تاریخ اسلام و از همه مهم تر در مورد تاریخ شیعه تحقیق کنید بعد نظر بدید تا مهدی نیاد ال نمیشه بل نمیشه! خود مهدی تا قرن 10 هجری اسمی ازش نبوده چطوری الان دنیا در دست آقا هست؟ یک کم عقل هم خوبه الحق این کمونیستها گاهی وقت ها حرف خوبی زدن که دین افیون جوامع هست!
در مورد این پیشگویی ها هم تا اونجا که میدونم کتاب نسترا آداموس تا تاریخ 2000 اعتبار داشته! و در ضمن از یک کتاب 1000 صفحه ای تا حالا در حدود 10 20 صفحه به واقعیت پیوسته تازه اون هم با تفسیر که بله این شعر در مورد آتشسوزی لندن بوده این در مورد هیتلر بوده و این در مورد خمینی بوده و این در مورد 11 سپتامر بوده!!

ناشناس گفت...

کسی می اید که خورشید وماه ومریخ ومشتری وزهره واورانوس وتمام ستارگان در پشت انها برای او تعظیم میکنند. خیلی نزدیک است.1984

ناشناس گفت...

من نمیگم کی راست میگه و کی راست نمیگه اینو میدونم که فقط خدا میدونه که کی امامون ظهور میکنه و بهترین عبادت در این زمان انتظار فرج حتی امام زمان خودش هم الان واسه ظهور دعا میکنه
در باره خامنه ای هم میتونم بگم شاید واقعا از اوضاع ملت خبر نداره چونکه شاید زیردستاش بهش دروغ میگن
ولی اگر واقعا خبر داره که خدا بهش رحم کنه
"هرچه که گندد نمکش زنند وای به روزی که بگندد نمک"
ای مسلمانان بدانید که اگه نظام اسلامی و شیعه ظالم از آب در بیاد پس بله ظهور نزیکه

ناشناس گفت...

مغز بشر خیلی چیز عجیبی است یک آدمی 500سال پیش میشینه یک شعری میگه یک دیگه 500سال بعد یک کس شعری برداشت میکنه یه آدم زبون نفهم که مثل غارنشینها زندگی میکرد میگه قرار امام زمان بیاد غافل از این که 1200سال از این وعده ها میدن .
ادمی که کسی اونوندیده وحتی یکبار ملاقاتی با مردم عادی توسال های غیبت صغری نداشته تازه عموش که از همه به خوانواده ی حسن عسگری نزدیکتر بوده میگه که این آدم اصلاً وجود خارجی نداره مهم تر ازاون حاکمی که هرروز تمام کنیز ها وزنهای حسن عسگری را بازدیدمیکرده که مبادا بار دارباشن وهزاران دلیل دیگه که میگه آقا اصلاً کسی تو این خونه نیست زنگ نزنید بعد باز هم ماایرانی های بدبخت دنبال چرندیات آدمای ایدولوگ میریم که اگه ایدولوژی شون نباشه دوکونشون تعطیله وای برما...

ناشناس گفت...

از زمان پیش بینی ایشان گذشته و به وقوع نپیوسته الان بهانه تون چیه؟شرایط جور نبوده برای تحقق؟فلان چیز بهمان شده؟
باید فروردین 92 ایشان ازاد میشد حدود 22 فروردین پس چی شد؟نظام سقوط کرد؟

Unknown گفت...

در روز 22 فروردین اقای حسن روحانی کاندیداتوری خودشو اعلام کرد پس منتظر روزی باشید که این دجال امام مهدی رو انکار کنه

ناشناس گفت...

الیس الصبح بقریب؟ قسمت آخر آیه 81 هود

ناشناس گفت...

والا این از نظر اخلاقی و دینی که کاملا سقوط کرده. این حکومت تنها حکومتی بود که میتوانست اسلام را از بین ببرد که برد. و پشت سر گروهکهای تروریستی که آمدند آبروی این دین عزیز را به کلی بردند. مردان بزرگ در بند می میرند کاظمینی بروجردی مرد بزرگی است که همیشه زنده خواهد ماند حتی اگر بکشندش.

ناشناس گفت...

کاش خدا خودش ظهور کنه راحت شیم بس که این میگه من نماینده خدام اون میگه من نماینده خدام اون یکی میگه خدا اینو گفته یکی دیگه میگه خدا یه چی دیگه گفته !
از کی تا حالا خدا حرف میزنه ما خبر نداشتیم ؟!
من تقریبا تمام حرفای آیت الله کاظمینی بروجردی رو گوش دادمو خوندم. حرفاش درسته کاش مردم بفهمن اینو و دست از عرب پرستی بردارن.
دین یه چیز شخصیه باید بره توی خونه ها نباید توی جامعه باشه که باعث کشتن آدمها میشه. آیت الله کاظمینی بروجردی هم همینو میگه.

ارسال یک نظر