تمام پیامهای ماهواره امید

۳۰ بهمن ۱۳۸۷

اولین پیام : زمین گرد است.
دومین پیام : خورشید بدور زمین می چرخد.
سومین پیام : ..... در ماه نیست.
چهارمين پیام : من خسته شدم دارم بر ميگردم.
پنجمين پیام : من بايد اينجا چيکار کنم؟
ششمین پیام : یه دونه کارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم.
هفتمین پیام : مقداری آب بر روی کره زمین مشاهده میشود، احتمال وجود حیات است.
هشتمین پيام : بنزينم تموم شده کارت سوخت بفرستيد.
نهمین پيام : جون مادرتون اينقدر مسخرم نكنيد.
دهمين پيام : دارم سقوط ميکنم، زير پامو خالي کنين.
یازدهمین پیام : من از این بالا روی اسرائیل تف کردم!
دوازدهمین پیام : بازی ایران و کره یک یک شد.
سیزدهمین پیام : هیچ چیز قابل مشاهده نیست !!!!! به دلیل نور زیادی که از مرقد ... می آید کور شدیم . فعلا نور اذیت می کنه و 4 پیام در راه از بین رفت.
هجدهمین پیام : اینجا تاریکه من میترسم
نوزدهمین پیام : به ناهید و زهره هشدار داده شد حجاب خود را رعایت کنند
بیستمین پیام : به علت لایی کشی بین ماهواره ها ، سرعت غیر مجاز و مسافر کشی بازداشت شدم.
بیست و یکمین پیام : نام كهكشان راه شيري به بزرگراه شيخ فضل الله نوري تغيير دادم.
بیست و دومین پیام : یک امامزاده بین زحل و مریخ کشف شد.
بیست و سومین پیام : به ناهید و زهره اخطار داده شد حجاب خود را رعایت کنند.
بیست و چهارمین پیام : ارتباط نا مشروع بین بهرام و زهره خبر داد.

بیست و پنجمین پیام بزودی ...

برگرفته ازآی تک

3 نظرات:

ناشناس گفت...

جمع آوری همه پیامها کار باحالی‌ بود، دمت گرم

ناشناس گفت...

باحال بود

ناشناس گفت...

جالب بود ولی خنده دار بود

ارسال یک نظر